- Kijk eerst of je vraag/opmerking al in het forum staat. Zoniet begin dan je eigen topic
- Vul alleen aan in het topic van een ander als je inhoudelijk iets wilt toevoegen aan de melding
- Bedenk een goede onderwerpregel en begin niet met 'vraag' of 'vraagje'

745 keer bekeken

Belangrijke Mededeling

  • vrijdag 23 april 2021 @ 22:06
    #7

    beterschap

    https://maastricht21omgeving.clubs.nl/ (Maastricht en omgeving)
    https://tubes-plaatjes1.clubs.nl/ (Plaatjes, gezelligheid...) handtekeningafbeelding
  • vrijdag 23 april 2021 @ 21:06
    #6
    reactie op (#5) hallopeetje

    beterschap

  • vrijdag 23 april 2021 @ 07:26
    #5

    Dank je wel, bericht ontvangen. ;-) beterschap

  • vrijdag 23 april 2021 @ 07:09
    #4

    Beterschap gewenst.

    Mijn blog
    http://hannysdesignplace.blogspot.nl/ handtekeningafbeelding
  • vrijdag 23 april 2021 @ 00:22
    #3
    reactie op (#2) ClubMaster

    Dank voor het bericht.
    Zal een hoop stress wegnemen.
    Enne... beterschap, ook met de PC. 

    The_Borg | Time flies like an arrow, but fruit flies like a banana. handtekeningafbeelding
  • donderdag 22 april 2021 @ 23:26
    #2
    reactie op (#1) ClubMaster

    Zoals beloofd is er stapsgewijs gewerkt aan de achterstand bij het ticketcentrum. Alle tickets zijn inmiddels afgehandeld. 

    Alle berichtjes vol ongeduld (hoewel begrijpelijk) zijn verwijderd. Daarmee verandert de gezondheid (en het pc-probleem) van iemand niet en gaat het heus niet sneller  

    Met vriendelijke groet,
    ClubMaster van Clubs.nl
  • dinsdag 16 maart 2021 @ 00:33
    #1

    Vanwege een aantal persoonlijke omstandigheden (waaronder problemen met mijn pc), ben ik een tijdje niet in staat geweest om aanwezig te zijn. Hierdoor is een achterstand ontstaan bij o.a. het afhandelen van de tickets. 
    Vanaf vandaag zal er gestart worden met het wegwerken van de achterstand. Dit zal nog steeds in kleine stapjes gebeuren. (niet voltijd beschikking over een pc)

    Ik begrijp dat dit vervelend is, maar alles zal netjes worden opgelost. Mijn excuses voor het ongemak. 

    En graag nog een beetje geduld alsjullieblieft! 

    Met vriendelijke groet,
    ClubMaster van Clubs.nl