- Kijk eerst of je vraag/opmerking al in het forum staat. Zoniet begin dan je eigen topic
- Vul alleen aan in het topic van een ander als je inhoudelijk iets wilt toevoegen aan de melding
- Bedenk een goede onderwerpregel en begin niet met 'vraag' of 'vraagje'

161 keer bekeken

Mijn club is opeens weg - Wat nu?

• zondag 03 januari 2021 @ 17:26

Mijn club is opeens weg - Wat nu?

- De eigenaar is geen VIP-clupper meer. 
    De club kan worden teruggezet mits de eigenaar een VIP-abonnement neemt. 
    De club kan worden teruggezet als de eigenaar zijn betalingsachterstand voldoet. 
    - Mijn club was een opslagclub.
    Dat is niet toegestaan. Clubs die enkel voor opslag dienen om door te linken naar andere clubs/en of sites worden opgeheven.
    - Ik ben VIP, mijn club was geen opslagclub en toch is hij weg.
    In dit geval kun je via het Support Centrum melden dat je club weg is. Als er een foutje gemaakt is en geen sprake is van voornoemde situaties kan de club worden teruggezet.  
    - Ik ben geen ViP meer, mijn club is weg, maar ik wil hem eigenlijk overdragen kan dat nog?
    Ja, in dat geval dient de eigenaar zich met een verzoek te melden via het Support Centrum

Wie kan zich melden bij het Support Centrum?
    Alleen verzoeken van de clubeigenaar zullen in behandeling worden genomen. Deze zal zich zelf moeten melden met een verzoek.  

LET OP: Met de komst van de 250MB schijfruimte en de reeds bestaande mogelijkheid om een privémap in het forum aan te maken voor beheerders, is het hebben van diverse overlegclubjes overbodig geworden. Doorgaans wordt daar toch niet zoveel overlegd, maar enkel opgeslagen. 
    We zullen met ingang vanaf nu dus kritischer kijken naar dergelijke clubjes en deze ook actief gaan opruimen. Deze clubjes worden ook NIET meer teruggezet, ook niet na een verzoek. 

Met vriendelijke groet,
    ClubMaster van Clubs.nl